Læserejsen 2024: Forårskrydstogt gennem Belgien og Holland

29 feb 2024
Åbent uden tilmelding

Forårskrydstogt gennem Belgien og Holland
Planlægningen af læserrejse nummer 36 i regi af fra 1987 fagtidsskriftet Søfart og siden 2003 Marineforeningen Tidsskriftet ”Under Dannebrog” er i fuld gang. Så hermed varsles, at alle der har lyst kan komme med på en ekstrem behagelig rejseoplevelse fra
tirsdag den 9. til og med mandag den 15. april 2024.

Med ud- og hjemrejse i langtursbus samt flod- og kanaltransport fra Amsterdam i Holland til Antwerpen i Belgien om bord på det franske todækkerskib MS ”Lafayette”, er vore gæster sikret en luksusrejse ud over det vanlige. Eksempelvis er skibet blevet totalrenoveret til kun 82 passagerer.

På ”Lafayette” opereres med et ALL-INCLUSIVE-CONCEPT, hvilket inkluderer tre daglige måltider og drikkevarer hele dagen igennem. Fra soldæk, lounge og kabiner kan man nyde de flotte panoramaudsigter under hele krydstogtet. Læserrejsen 2024 omfatter også en dagsudflugt til den Vestfrisiske ø Texel.

Rejsedatoerne i 2024 skulle sikre, at farvestrålende tulipaner og hyacinter står i flor i Holland og Texel. Tre af Europas markante og største havnebyer er med på programmet. Havnebyer og metropoler men vidt forskellige. Det ser vi tydelig, når vi som besøgende kigger os rundt. Her er både gammelt og nyt. En stil i Holland – en anden stil i Belgien.

På ud- og hjemrejse er der mellemovernatning i Tyskland, så vi også oplever noget på turen frem til og retur fra skibet. Et par ekstra oplevelser dukker måske op undervejs. Og som vanligt er der topservice i bussen.

Detaljeret dag-til-dag-rejseprogram med pris kan bestilles på:
euro-tema2@post.tele.dk eller telefon 8680 4260.

Kursus nr.: 11
EURO-TEMA Specialrejser
Leif Jacobsen
09 apr 2024 - 15 apr 2024
Medlem:Gratis
Ikke medlem:Gratis

Alle priser vises inkl. moms.
Du kan pt. ikke tilmelde dig dette arrangement. Kontakt evt. Danmarks Marineforening