Ledige pladser:
Afbud senest:
Åbent for tilmelding

STORE CYKELDAG
Tramp pedalerne varme på en hyggelig tur gennem Brøndby sammen med en masse andre glade cyklister. Store Cykeldag er en årlig begivenhed, hvor vi svinger os op på jernhesten og besøger lokale seværdigheder undervejs på turen.

DET ER GRATIS AT DELTAGE OG KRÆVER INGEN TILMELDING

Store Cykeldag Søndag den 16. juni 2024
d. 16. juni er der igen Store Cykeldag i Brøndby. Oplev nye sider af Brøndby sammen med en masse andre cyklister, når vi besøger lokale seværdigheder undervejs på turen.

Igen i år er der to ruter; en familerute på ca. 10 km samt den sædvanlige lange rute på 20 km.

Program
Klokken 09.00 – 10.00 er der åbent hus på Marinegården, der byder på friskbrygget kaffe, Juice, Croissanter fra Guldbageren og rundvisning.

Klokken 10.00 sender Borgmester Kent Magelund de glade cyklister afsted på de to ruter. Der er pauser undervejs og oplevelser til alle, og turene køres i et roligt tempo.

Både familieruten og den lange rute besøger MUSIKSKOLEN og MONSTRUM på årets ruter. Der er fælles afslutning i MIDDELALDERLANDSBYEN i Brøndby.

Klokken 13.00 er der lodtrækning om fine præmier.

VI SES SØNDAG DEN 16. JUNI på MARINEGÅRDEN

Kursus nr.: 2024058
Brøndby Marineforening
Brøndby Marineforening
Sognevej 35
2605 Brøndby
Tlf: 40778816
E-mail: mfbstmichael@gmail.com
Hjemmeside: https://marineforening.dk/
Medlem:Gratis
Ikke medlem:Gratis

Alle priser vises inkl. moms.
Du kan pt. ikke tilmelde dig dette arrangement. Kontakt evt. Danmarks Marineforening