Folk & Sikkerhed, NATO 75 - Action24

Afbud senest:
12 apr 2024
Tilmeldingsfrist overskredet

Den 4. april 2024 kan NATO fejre 75-års jubilæum, og i den anledning arrangerer Folk & Sikkerhed den første og største totalforsvarsmesse i 25 år i garnisonsbyen Fredericia i weekenden d. 19 – 21. april 2024.
Sammen med forsvaret, herunder hjemmeværn, beredskab, politi, sundhedsvæsen, forsvars-, rum- og
sikkerhedsindustrien samt virksomheder fra udvalgte sektorer, sættes der over tre dage fokus på Danmarks
og forsvarsalliancen NATO’s mulighed for at sikre vores fælles tryghed og sikkerhed.

Dette arrangement støtter Danmarks Marineforening naturligvis op om ved at deltage med begge vores udstillinger i hhv. MesseC og på Havnen.
Vi har behov for rigtig mange medlemmers aktive medvirken – ikke nødvendigvis alle 3 dage – men en enkelt eller 2 dage vil være en meget stor hjælp. Forventningen er, at de omkringliggende afdelinger møder talstærkt op, men andre interesserede afdelinger er naturligvis mere end velkomne til at hjælpe os alle med at blive flere medlemmer.
Der forventes rigtig mange besøgende fra hele landet – Så det bliver en fantastisk oplevelse.

Det er vigtigt der er nogle af jer der vil være med til at sætte udstillingerne op fredag tidlig morgen og pakke ned søndag sen eftermiddag. På havnen kan det evt. også blive nødvendigt at pakke visse effekter ned lørdag aften og ud igen søndag morgen.

Vi skal nok sørge for løbende forplejning.

Folk & Sikker webside for NATO 75 – Action24

Kursus nr.: 2024034
Arrangør
Danmarks Marineforening
Steen Eiler Engstrøm
19 apr 2024 - 21 apr 2024
MesseC, Fredericia
Vestre Ringvej 101
7000 Fredericia
Kontaktperson:Gratis

Alle priser vises inkl. moms.
Du kan pt. ikke tilmelde dig dette arrangement. Kontakt evt. Danmarks Marineforening