Ny direktør ved roret på DSI Fregatten JYLLAND

DSI Fregatten JYLLAND ´s nye direktør Lars H. Olsen er en erfaren virksomhedsleder med et omfattende CV.  . Det er en enig bestyrelse, der har besluttet, at ansætte Lars H. Olsen som vores nye direktør, siger Ole Bjerregaard, Fregatten JYLLAND ´s bestyrelsesformand og uddyber: - Vi søgte en direktør for en arbejdsplads i en rivende udvikling. En direktør med høje ambitioner, strategiske visioner og lyst til at præge udviklingen på Fregatten JYLLAND. Det er jeg sikker på, at vi har fået i Lars H. Olsen, fastslår Ole Bjerregaard.

Lars H. Olsen er Master of Public Management – Strategic Management og kommer med mange års leder- og direktørerfaring fra både den offentlige og private sektor. De seneste to år har Lars H. Olsen arbejdet som selvstændig udviklingskonsulent og redaktør på lokalavisen Fanø Posten. Fra 2012-2014 var Lars H. Olsen direktør for Videncenter for Kystturisme, der var en tidsbegrænset organisation etableret af Erhvervs- og vækstministeriet. I perioden 2005-2012 var Lars H. Olsen kommunaldirektør i Fanø Kommune og fra 2003-2005 personalechef i Dragør Kommune. Fra 1986 til 2003 har Lars H. Olsen haft lederstillinger i IBM, Deloitte og Rambøll, hvor opgaverne primært har været salg og marketing inden for outsourcing og udlicitering at IT.