Dansk Militært Idrætsforbund rundede 100 år den 23. november.

Jubilæet blev fejret på dagen med en reception i Idrættens Hus i Brøndby. Her deltog blandt andet HKH Kronprinsen, forsvarschefen genneral Bjørn Bisserup, formanden for Dansk Idrætsforbund (DIF) Niels Nygaard og formanden for Dansk Militært Idrætsforbund (DMI) brigadegeneral Jette Albinus. Ifølge Værnsfælles Forsvarskommando er 100-års jubilæet blevet markeret med 7 store jubilarstævner rundt i Danmark fordelt hen over året. Ved stævnerne har der været flere idrætsgrene på programmet. Årets sidste stævne blev afholdt i Slagelse i oktober. Dansk Militært Idrætsforbund er stiftet den 23. november 1918 af fægteren kaptajn Herbert Stanley Sander. I dag er DMI en sammenslutning af 43 forbundsforeninger og er medlem af DIF. DMI har til formål, at fremme interessen for den frivillige idræt inden for Forsvaret, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Medlemtallet er pr. oktober 2018 ca. 16.400. (Kilde: Værnsfælles Forsvarskommando).